کانتینر ایرانا سازه (iranasazeh container)

کانتینر ها کاربردهای زیادی دارند که کار حمل و نقل را آسان کرده اند از جمله از آن ها می توان در حمل و نقل های هوایی , زمینی , دریایی استفاده کرد که به دلیل وسیع بودن کارایی و کاربردی که دارند امروزه تقاضا برای و استفاده از آن ها بیشتر شده است . کانتینر ها در ابعاد مختلف طراحی و ساخته می شوند که یک مزیت ویژه برای آن ها محسوب می شود . تقریبا طول استاندارد برای یک کانتینر ۶ الی ۱۲ متر می باشد که در ۲۰ فونت , ۴۰ فوت و یا ۴۵ و هستند .

کانتینر

کانتینر

کانتینر ها می توانند به وسیله ی قطار یا هواپیما و کشتی حمل شوند . اگر حمل و نقل به وسیله ی یک کانتینر انجام شود به آن نوع از حمل و نقل کانتریزیشن گفته می شود . کانتینر هایی که وظیفه ی حمل و نقل کالا را بر عهده دارند به عبارتی یک ایستگاه چندگانه محسوب می شوند یعنی به عبارتی این نوع از ایستگاه ها روش های حمل و نقل را از روشی به روش دیگر تغییر می دهند . بیشترین ارتباط کانتینر ها با کالاهای تجاری و بازرگانی است . به وسیله ی کانکس ایرانا سازه می توان کالاهای مختلف را از کشوری به کشور دیگر یا از شهری به شهر دیگر حمل کرد .

مهمترین دلایل استفاده از کانتینر

حفاظت از بار و کالا در برابر آفتاب , رطوبت و

تخلیه و بارگیری آسان و راحت از طریق کانتینر

جابه جایی و انتقال آسان کانتینر ها در جاها و محوطه های بزرگ مانند بنادر

حفاظت از کالاها و بار در برابر سرقت سارقان و افراد سودجو

حمل زیاد بار و اساس و یک جا حمل کردن بار و کالا به وسیله ی کانتینرها

چک کردن آسان کالا و شمارش راحت بار در بنادر و گمرک

و …

اندازه های غیراستاندارد برای یک کانتینر

کانتینر در اندازه های بسیار کوچک

کانتینر های ۵۳ فوتی

کانتینر ۶۰ فوت

کانتینر ۴۸

انواع کانتینر

کانتینر یخچالی

از این نوع از کانتینر ها بیشتر برای حمل و نقل کالاها و موادی که نیاز به ماندن در جای خنک را دارند استفاده می شود مواد غذایی چون گوشت , لبنیات , میوه ها و زیرا این دسته از مواد در دمای پایین زود فاسد می شوند .

کانتینر روباز ( کانتینر سرباز )

این دسته از کانتینر ها بدون سقف هستند و به جای استفاده از سقف در آن ها از پارچه های برزنتی استفاده شده است زیر این نوع از پارچه ها ضخیم هستند و برای کشیدن روی کالاها مورد استفاده قرار می گیرند در ضمن از این نوع از کانتینر ها برای حمل کالاهایی استفاده می شود که دارای ارتفاع زیاد باشند .

کانتینر تانکری

کانتینرهای تانکری جز کانتینرهای استاندارد به شمار می روند از این نوع از کانتنرها بیشتر برای حمل و نقل مایعات استفاده می شود .

کانتینر حرارتی

کانتینر حرارتی بر عکس کانتینر یخچالی برای حمل و نقل موادی از آن ها استفاده می شود که نیاز به ماندن در دمای پایین تر را دارند یعنی به عبارتی نیزا به حرارت و گرما در آن ها بیشتر است . دماهای داخل این نوع از کانتینرها با سیستم های حرفه ای تنظیم شده است .

کانتینر عایق دار

بعضی از کالاها و محصولات نیاز به عایق بودن دارند و برای جابه جایی و حمل کالا در شرایط متفاوت و خشن بر روی کشتی ها عایق بندی می شوند .

کانتینر تهویه دار

این دسته از کانتینر ها کاربردهای متنوع و زیادی را دارند از جمله برای حمل و نقل کالاهایی از آن ها استفاده می شود که نیاز به هوای تازه دارند و باید دایما هوا در حال تهویه باشد تا کالا و موادی که داخل کانتینر حمل می شود هیچ نوع آسیبی نبیند .

کانتینر حمل گاز

از این کانتینرها همانگونه که از نامشان نیز پیداست برای انتقال دادن گازهای فشرده از مکانی به مکان دیگر مورد استفاده قرار می گیرد .

کانتینر دست دوم

در برخی از موارد مشتریان و اران کانتینرها تمایل به کانتینر نو را ندارند و برای کار کوتاه مدت خود نمی خواهند هزینه ی زیادی را صرف کنند به همین علت به دنبال کانتینر های دست دوم هستند . باید در کانتینرهای دست دوم دقت کنند زیرا کانتینرها کارکردهای زیادی دارند . امکان  دارد که این کانتینر ها اگر با دقت مورد تعمیر قرار نگرته باشند دارای معایبی باشند . متخصصین و مهندسین مجموعه شرکت ایرانا سازه بعد از کانتینر از مشتری اقدام به تعمیر و بازسازی این نوع از کاتنتینر ها می کنند و آن ها را با عنوان کانتینر دست دوم به مشتریان متقضی این نوع از کانتینر ها به می رسانند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و کانتینر , کانتینر دست دوم , اطلاع از قیمت کانتینر , کانتینر , کانتینر با کارشناسان و مشاوران شرکت کانکس سازی ایراناسازه در تماس باشید .

 


تشریفات عروسی , تشریفات مجالس کانتینر ,استفاده ,دارند ,کالا ,شوند ,کانتینرها , کانتینر ,کانتینر کانتینر ,ایرانا سازه ,مورد استفاده ,استفاده قرار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پدیده عرش نوین تکست رپ دکوراتیو خانم قانون اموزش هک وامنیت - hacker-news معرفی کالا فروشگاهی Ronix rama